Post by agandragactan on Feb 9, 2022 10:44:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cafeland - World Kitchen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cafeland - World Kitchen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod oändliga poäng ▞▞▞
▞▞▞ Cafeland - World Kitchen 2022 version ▞▞▞
Spelet har förstörts med de nya uppdateringarna. Jag har spelat det här spelet i över 3 år nu och varje gång uppdateringarna kommer är något rörigt. De tvingar folk att använda riktiga pengar nu och det är inte uppmuntrande att fortsätta spela. De tog bort det roliga och allt handlar om deras vinster. Inte värt att spela det längre. Hejdå gamegos
Vad är problemet? De har uppdaterat spelet och du förlorar all tid i händelser. För att gå på två dagar är det rörigt. Matlagningsevenemang är korta eftersom de plötsligt tar timmar bort och du har fastnat i mat du lagar och tavlan plötsligt har förändrats. Spelet var bra och roligt men nu en RIKTIG ROSA! Nej, jag kontaktar inte i spelet, du vet redan att problemet är fixat. Och tillagningstider är galet långa för vissa livsmedel, du kan säga att de inte har någon aning om hur lång tid det verkligen tar att laga mat. LEDSEN.
Segt att ladda och kraschar hela tiden
Jag har spelat det här spelet ett tag och ja, jag har spenderat mina faktiska surt förvärvade pengar på det för uppgraderingar. Nu har du gjort de senaste uppdateringarna, du har ändrat hela aspekten av spelet. Det är inte roligt längre. Det är hårt arbete och frustrerande. Att göra längre tider för saker att uppdatera. Att ta bort belöningar som vi brukade få och göra uppgraderingar kostar mer. Du har förstört ett riktigt bra spel på grund av din girighet efter att folk ska spendera mer av sina pengar!.
bra spel men problemet är att det alltid behöver uppdateras vilket är irriterande.
Det är OMÖJLIGT att ha ett vackert kafé när varje specialitet måste finnas i kaféet för att få extra lagad mat. Vänligen tillåt att det räcker med att få tag på dessa föremål och behöver inte visas bara för att ta emot dem. Att ha dem borde räcka, särskilt på grund av hur svårt det är bara att få dem.
Bra spel, ganska lätt att höja nivån och samla bonusar. Gå med en bra tid för att skörda frukterna.
Tidigare var det ett roligt spel men nu kämpar du för att få till något. Varje uppdatering tar antingen bort något eller saktar ner nedkylningstider på saker du behöver för att köpa saker i spelet
Spelat de senaste 2,5 åren. Bara cheap femalea idag. Det är inte roligt längre. Men söt grafik.
Superkul spel
Jag gillar inte när du måste betala en dollar för Premium/Fun och inte har råd med det och kan sälja det heller när det ligger i en låda, nu är min restaurang fylld med lådor.
Det är roligt att spela men det finns saker som får mig att vänta så länge som expansion, uppgift och speciellt matlagning. Men så hade jag kul igen.
De nya förändringarna suger. Det tar för lång tid att laga mat och för lastbilarna att komma tillbaka. Spelet blir för tidskrävande för att cheap femaleföra en uppgift. Du får nu färre poäng för att cheap femaleföra turneringsuppgifter. Kan inte heller välja dina egna priser längre när du samlar in till minispelet. Minispel är hemska. Uppgraderingar är hemska.
Bättre en middag er streck
Jättekul!
Cafeland - World Kitchen จำลองสถานการณ์ slhv
alltid problem att ta ner uppdateringarna. får testa flera dagar innan det fungerar. konstigt då alla andra spel fungerar direkt
Den här appen misslyckas så ofta! När jag skulle köpa lite grejer stängde spelet av sig självt. Kunderna kommer inte in i kaféet och dess problem är mycket. Jag uppdaterade precis men uppdateringen var verkligen värdelös. Det var ett så roligt spel förut men inte längre.
Roligt spel.
Vill alltid uppdatera det här spelet.. efter uppdatering kan spelet inte vara öppet och jag tappade poäng från turneringen 🙁
Cafeland - World Kitchen سیمولیشن kwdu
För många förändringar.. vilket skulle vara bra om det är till det bästa..för att fylla en ruta är det 50.00 inte längre 20.00 en ruta.. det är löjligt. Det måste gå tillbaka till 20.00 och arkivera en låda. Uppgifterna blir svårare spelet överlag blir för dyrt att spela... det tar bort det roliga 🤦
Jag brukade älska det här spelet så mycket, fram till den senaste uppdateringen. Den senaste uppdateringen ökar mängden mat vi behöver laga för catering och gör att vi tar längre tid att cheap femaleföra catering. Dessutom är det extremt svårt att få tag i magisk sås och priset för att ta med kändisar omedelbart har tredubblats vilket är löjligt. Du tvingar oss bara att betala med riktiga pengar för att få alla källor. Jag hoppas att gamegos kan fixa detta. Spelet ska vara roligt, men INTE längre med all kamp.
Jag har spelat CL sedan 6 år sedan, kan inte flytta till andra spel..
Echo kommentarer om de senaste uppdateringarna. Fortfarande inte nöjd med att inte längre kunna välja vad jag vill ha från de speciella matlagningsevenemangen. Verkar också som om samma föremål fortsätter dyka upp på Rainbow Market. Skulle vilja välja där också eftersom jag betalar.
Cafeland - World Kitchen Симулационни byo
Uppdatering 21/8. Jag cheap femaleade i månader! Jag har spelat i flera år!!!! Älskar det här spelet, så 3 stjärnor eftersom det är en besatthet. Men utvecklarna har inte lyssnat på spelarnas feedback om sidoevenemanget Sammanslagning är coolt men kan inte välja saker jag vill ha?! KOM IGEN!
Mat som aldrig blev bortskämd. Vill köpa mer av denna guldgrej, för att köpa fler föremål som behövs. Annars... måste betala 100 CL kontant för 3 guldfavorit. Även när jag lagar mat får jag poäng på vänster symbol. Varför alltid samma saker som vi har .? Vad sägs om att skaffa KASSA, UGN . Fler Bänkar,, Tapeter, golvplattor som när jag besöker kocken Eva, hon hade vackra dekorationer på sitt café. Önskar att vi kunde köpa dem ... i mynt. Tack & hoppas ni lyssnar, tänker & förändrar för oss spelare. Ha en trevlig helg alla personal 🌷😀.
Det här spelet var roligt, men med varje uppdatering tar ni alla bort det roliga från spelet. Det är redan svårt att få gröna pengar nu är det svårare. Jag gör mig redo att ta bort det här spelet, vänligen lägg tillbaka det roliga i spelen. Tack
Kul spel med matlagning och andra utmaningar, teamrace mm.
Varje uppdatering ökar behovet av att spendera faktiska spelpengar... du vill ha tre gånger så många evenemangstokens nu för att tjäna föremål som inte ens är "nya" :/ du suger ur det roliga ur turneringsspelet och driver bort spelare med lång tid giriga förändringar varje uppdatering
Jag var fast på det här spelet och när jag gjorde den senaste uppdateringen kan jag inte spela det längre, det säger hela tiden Network Error på båda enheterna jag spelar det på. Jag har avinstallerat och installerat om spelet ett par gånger så tydligen har jag tillgång till internet, jag är bara övertygad om pengarna jag slösat bort på ett spel som jag inte ens kan spela längre. 🤬
Okej jag ger det en 2 stjärna eftersom den senaste uppdateringen har förstört något jag gillar verkligen det här spelet men det har några problem som att spelet där du gör kakor är trassligt det har kraschat 3 gånger där det aldrig har gjort det och några gånger att göra maten är löjligt också klubbchatten är förstörd halva tiden, du kan inte läsa den...
Njöt av den här versionen mer än originalversionen jag spelade på FB i flera år. Uppdaterar sedan ADD "Special" sidospel med fel. Dagens uppdatering lägger till en tredje bonusbox till cateringbilar som bara kan fyllas från "Special Events" ELLER genom att spendera riktiga pengar för Cafe Cash. Så, Club Challenge är omöjligt att göra på 2 dagar OM vi inte spenderar riktiga pengar på CL-kontanter. Du har förstört spelet i ett försök att pressa pengar från spelare. Hur oetiskt. Skäms på dig! Du får INGEN $$ av mig.
Efter den senaste uppdateringen kommer spelet inte att öppnas längre, det säger något ancheap femaleningsfel. Jag kan inte spela spelet längre
kul spel !
Varför står det att jag måste starta om spelet??? Starta om spelet utan att förlora mina framsteg
Kul men stressigt och kanske en slags bugg, men om du gör ett uppdrag och fick det kan du få samma uppdrag igen? Jag menar att jag har bytt tapet typ 4 gånger på 2h.... det är jävligt dyra tapeter 🤣 (spelpengar)
Roligt spel. Men priserna för allt är alldeles för höga, så det är inte så kul att spela och kan inte köpa på flera dagar
Jag gillar att spela i allmänhet. Det nya mini merge-spelet är trevligt men det är inte rättvist att vi inte får välja pris själva. Det tar ganska lång tid att samla ihop 400 poängen och då får vi inte ens välja vad vi vill köpa för poängen. Vi får meningslösa priser signerade av spelet. Super dåligt jämfört med hur det var. Låt spelarna välja så att vi kan bygga det café vi önskar. Du kommer fortfarande att tjäna pengar, förmodligen ännu mer eftersom vi får jaga det vi verkligen vill.
Du vet att jag tycker att spelet skulle vara mycket roligare om dina lagkamrater under tävlingstider kunde dela magiska såser när dina lagkamrater är ute. Men 👎. Det enda är en hjälpande hand för att fylla beställningar. Vad sägs om att låta ditt team hjälpa till kanske med ett minimum på 10/10/10? 10 magiska såser, 10 välkomstkakor och 10 osynliga tårtor? Eftersom det här spelet handlar om tävlingar snarare än att bara bygga ett kafé.
Det var kul, men nu har jag fastnat för att ladda. Har redan försökt installera om
Cafeland - World Kitchen Симулационни dtbs
Uppdateringen orsakade en oändlig loop av att berätta för mig att jag måste uppdatera. Så jag installerade om spelet och förlorade hela mitt café. Måste börja om från början. Den udda delen, min fru kan fortfarande besöka mitt kafé.
Brukade älska det och spelade det mycket tills det blev för dyrt
Det är svårare att skaffa pengar men det är bra eftersom de ökar turneringens belöningar. Jag hoppas att det finns ett alternativ där du kan snurra 5 gånger på en gång. 1 och 1 snurr och animering tar för mycket tid, särskilt om du behöver snurra 20 gånger.
Tic Tac Toe Glow Įprastos temos tclo
Spelet är inte värt att spela nu kostar så mycket nu. tar fyra timmar för varje lastbil nu istället för två. Sedan uppdateringar är det fruktansvärt 😑 även när jag gjorde en uppgift tre gånger gav det mig aldrig poäng. Jag spenderar mycket att spela nu är det inte värt det. Jag brukade älska det. Jag är på nivå 250
Beroendeframkallande tills nu. Nu kräver det här spelet att uppdateras varannan dag. Bli tråkig.
Cafeland - World Kitchen Симулационни dtbs
Cafeland - World Kitchen سیمولیشن kwdu
Mycket avkopplande. Älskar det här spelet. Hjälper mig med ångest. Jag har spelat det här spelet i flera år och jag tröttnar aldrig på det. Smälter alltid bort min stress
Jag sänker din frekvens från 5 stjärnor till 1. Du fortsätter att göra det här spelet svårare och svårare och ännu dummare. Jag har maskinen för speciella evenemangstokens och jag fortsätter att ladda om den, men den är ovärdig eftersom jag får dumma saker hela tiden. Även regnbågsmarknaden är värdelös och extremt fånig, den är repetitiv och har inget samband med temat som pågår i spelet. Jag brukade köpa en massa saker förr men nu använder jag det inte alls. Du är bra på att göra det här spelet ointressant med varje dum uppdatering.