Post by agandragactan on Feb 9, 2022 10:32:43 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rise of Empires: Ice and Fire ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rise of Empires: Ice and Fire IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt onbeperkte tokens ▞▞▞
▞▞▞ Rise of Empires: Ice and Fire 2022 version ▞▞▞
Tot zover goed. Eenvoudig en toch uitdagend. Een van de meer boeiende games die ik heb gespeeld, maar nog steeds vroege dagen.....
Vond het leuk om de hoeveelheid dingen die je moet doen om je leger en gebouwen op een hoger niveau te brengen, totdat ik een hogere hefboom kreeg, belachelijke schande, maar hooien door naar de volgende game kan ook een beetje buggy zijn.
Rise of Empires: Ice and Fire Стратегически iimk
Kan beter
Ik heb nu echt een hekel aan dit spel. Mijn kasteel is mijn eigendom. Ofwel introduceer een legaal platform om een kasteel te kopen of verkopen of laat anderen het doen zoals ze willen.
Zoals basisbouwers gaan, is het een vermakelijke en zoals gewoonlijk zullen de mensen die betalen degenen die dat niet doen verpletteren.
Zoveel dingen op je scherm dat je niets kunt zien. Spel is gewoon weer een 2D-kopie en plak van alle andere waardeloze typische "bouw je basis" -spellen. Niets speciaals. Gewoon weer een luie manier voor ontwikkelaars om geld te verdienen. Wat een verspilling van talent Ps: voor de ontwikkelaars die niet weten hoe ze moeten reageren, er is geen probleem. Dit commentaargedeelte is bedoeld voor beoordelingen. Niet alleen problemen. En de recensie over Dit spel is een 0 op 10 gemakkelijk. Probeer eens iets unieks te maken in plaats van elke andere game te kopiëren.
Ik hou van dit spel. Maar het probleem is soms dat het achterblijft, dus voor nu geef ik 4 sterren. Ik hoop meer avontuur in deze game. Omdat ik een nieuwe speler ben in dit spel.
Speel het spel al ik het nog niet helemaal, maar ik is een leuk spel
Veel betaald
Super leuk en super afwisselend
Saai spel.. en ook hangen. 1e paar dagen lopen soepel en beginnen dan te hangen
Leuk, maar moet geld uitgeven om bij de topspeler te blijven
Ziet er goed uit tot nu toe
Ik hoorde voor het eerst over dit spel in een heleboel YouTube-commercials, blijkbaar sloegen mensen in de jaren 90 maaltijden over om geld te besparen om dit spel te spelen. Eerlijk gezegd zou ik liever een **** sandwich eten en erin stikken dan ooit deze 0/5 sterren te spelen!
Prima alleen enorm veel betaalmogelijkheden om enorm snel veel sterker te worden dan de rest.
Kan sinds een paar dagen het spel niet meer starten
Meestal zou ik een veel betere score geven, maar als ik bedenk dat wanneer ik de app wil openen, wordt er alleen een pikzwart scherm van niets weergegeven. Dus ik kan het spel niet echt lezen als ik het niet kan spelen. Ik dacht dat ik de tweede ster geef, omdat ik Age of Empire speelde sinds ik klein was en er absoluut dol op was. Dus als je het probleem misschien oplost, dan zal deze beoordeling het liefst 5 ☆sterren!☆ . zijn
Deze game is als een andere game waarvan je de gevechten niet ziet, maar het is eigenlijk niet slecht omdat het een tijdstrategiegame is
Geweldig spel! Leuk... totdat je piraten in je staat krijgt, verbrand dan alle kastelen zonder gevolgen.
Ik speel op een Samsung Galaxy 10"-tablet. In liggende modus. Dus deze game in één keer verwijderd, omdat het in portretmodus is. Jammer! Update: bedankt voor je standaardantwoord, maar ik ben een dame, lol
Ziet er leuk uit, maar het is maar één grote tutorial en je kunt het niet overslaan. Spel verwijderd na 15 minuten
Loopt blijft uitgestrekt
De mensen die je ontmoet zijn geweldig en het spel is leuk totdat je de vele glitches tegenkomt. De serviceafdeling is verschrikkelijk en geeft dezelfde vooraf geschreven antwoorden op elk probleem zonder de problemen zelfs maar te lezen. Als je je aan dit spel waagt, is het aan te raden dat je je scherm de hele tijd dat je speelt opneemt, zodat wanneer ze je vertellen om video te sturen van de keren dat ze je afzetten om je beweringen te bewijzen, je het hebt. Het is te duur om het niet te doen.
Het spel is leuk, maar laat je niet misleiden, dit is betalen om te winnen. Big spenders zullen het spel domineren. Ja, je kunt het gratis doen om te spelen zonder geld uit te geven, maar voor de rest ben je een grote verandering. De sleutel tot het spel zijn oranje helden die worden verkregen door middel van tickets. Degenen die de VIP-winkel ontgrendelen [$99 US] hebben een enorm voordeel bij het verkrijgen van wervingstickets. Ik was in staat 186 en we hadden een criminele alliantie [RON] die zich nooit aan regels hield en constant staatskastelen overviel. Om je kasteel veilig te houden, moest je constant schilden. Eén fout door mijn kasteel een uur lang onbeschermd te laten, kostte me de helft van mijn vermogensniveau en miljoenen troepen verloren. Het onvermogen om regelbrekers kwijt te raken is verontrustend en de reden dat ik het spel verliet. Wie heeft het hartzeer nodig. En als je goed wilt zijn, moet je constant in het spel zijn. Mijn advies, als je geen hardcore constante gamer bent, blijf dan weg. Als je veel geld hebt en het niet erg vindt om in een spel te leven, veel plezier. Ik vergat eraan toe te voegen, als je in een staat terechtkomt waar idioten zijn, zijn er mogelijkheden om naar een andere staat te verhuizen [immigratie genaamd], maar dat kost je geld, en hoe hoger je kasteelniveau, hoe meer het zal kosten. Als je eenmaal kasteelniveau 25 [de hoogste] hebt, wordt het erg duur. Sommige kastelen hebben dus meerdere immigratietickets nodig en je kunt er maar 1 per maand kopen, dus in sommige gevallen moet je enkele maanden wachten voordat je kunt verhuizen.
Tot nu toe gaat het goed, we zullen zien hoe de niveaus vorderen of dit een f2p- of p2p-game is...
Papers Grade Please! Casual uejs
Vervelend zou de beste reactie zijn
Makkelijk te spelen en makkelijk te bouwen zonder veel geld uit te geven.
Plezier zolang het duurt, zwaar betalen 2 winnen. En aan veel zogenaamde regels die je moet volgen in de clans en provincies
Heel leuk spel. Het duurt even voordat je doorgaat als je niet betaalt om te spelen. Maar er is veel te doen, zelfs als je niet betaalt om te spelen. Heel leuk en geweldig spel
Makkelijk te spelen en edelstenen te verdienen zonder geld te betalen. Het enige wat ik er tegen heb, is hoe moeilijk het is om aan schilden te komen. Als ik in Lords Mobile al de tijd doneerde aan alliantietechnologie, kon ik het me veroorloven om mezelf constant te beschermen. Maar om genoeg te verdienen om een schild van 12 uur te kopen, duurt het meerdere dagen van de maximale beschikbare donaties per dag. Het is dus onmogelijk om een schild 24/7 open te houden zonder echt geld. Dit zorgde ervoor dat ik in een alliantie zat, maar nooit naar het alliantiegebied verhuisde, omdat in een groeiende groep zijn gevaarlijker is omdat raiders dol zijn op gemakkelijk gegroepeerde doelen, in plaats van achter een enkel willekeurig doelwit aan te gaan. Dus in Lords Mobile werd ik gestimuleerd om samen te werken met mijn alliantie met de mogelijkheid om me te beschermen tegen overvallers zolang ik actief was in mijn alliantie. Waar ik, net als bij Rise of Empires: Ice and Fire, gestimuleerd wordt om deel uit te maken van een alliantie, maar niet om ergens in de buurt te teleporteren tot het maximale niveau. Dat haalt uiteraard Multiplayer uit het spel en maakt het eerder een spel voor één speler in een chatroom.
Navigatiemenu's zijn een beetje vervelend. Informatie over de mechanica van het spel ontbreekt. Graphics zijn schattig.
Leuk. spel, maar het is een beetje klein voor portret... beter in landschap
Tot hier teen leuk spel. Maar ben nog maar juist bezig. Afwachten in de toekomst
Leuk spel alleen vind ik age of empire beter
Geniet van het spel, het is leuk en boeiend als je het niet erg vindt om een beetje wit te wachten om jezelf op te bouwen. Jammer om naar de hogere niveaus te gaan, maar je moet echt geld uitgeven!
Als je veel vrije tijd hebt, zoals ik, en weinig slaap nodig hebt, dan is deze wereldbouwer misschien wel ideaal voor jou! Het zal je tijd kosten!
Duur, om concurrerend te zijn!
Spel minder spanent dan verwacht
Na bijna 2 weken spelen moet ik zeggen dat ik erg teleurgesteld ben. Ook al is de graphic geweldig en het spel is duidelijk tot in de details goed ontwikkeld, ik denk dat je een belangrijk punt over het hoofd ziet. Als je wilt dat mensen blijven betalen voor wat je aanbiedt, moet je ze op zijn minst wat respect tonen, door iedereen in zijn vrije tijd en in zijn eigen tempo te laten spelen. Geef het vredesschild gratis aan iedereen die boer en handelaar wil worden. Alliantie is gelijk aan nul geen bescherming.
Spel is in orde - lid worden van een alliantie heeft veel geholpen om erachter te komen wat het beste is om te doen
Erg misleidend, niet te vergelijken met Age Of Empires, en gewoon pay to win zoals alle andere 2000 spelletjes in de playstore. Valt me op datum er beoordelingen staan met enorme zware spelfouten. Alsof mensen betaald worden een review te geven in slecht Nederlands. 🤔
spel is problemen en leuk , ze vragen snel om geld . als je geld in het spel stopt koop dan alleen "werknemers" van andere gebouwen. koop geen rekrutering van andere kistjes . dat is weg gegooid geld want de kans dat je iets moois krijgt is net zo groot als de kans op een miljoen bij de staatsloterij . prijs-kwaliteit is ver te zoeken, helemaal als je kijkt naar de aanbiedingen afgeprijsd van bijv. 149.000 euro naar 9.99 dikke onzin dus en krijgt erg weinig er voor terug.
Je krijgt 1000 game-credits voor een recensie, dus er is hier een beetje vooringenomenheid, maar tot Lvl5 is het in ieder geval een redelijk boeiende game. Tot nu toe geen betaalmuren. Een download waard.
Geweldige game geweldige graphics jammer dat je voor zoveel dingen moet betalen Ik begrijp dat de ontwikkelaars geld moeten verdienen. Ik weet niet zeker hoe ver je komt zonder te betalen, maar ik ga erachter komen, sorry dat ik een Scrooge ben
Opzich
Spel is tot nu toe redelijk goed op zoek naar iets dat lijkt op wat ik vroeger op de computer speelde en dit blijkt redelijk goed te zijn
Ik geef veel geld uit aan dit spel, maar het wil altijd meer als je goede helden wilt. Heldenwerving zuigt!