Post by tersdakariter on Feb 4, 2022 13:12:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Zooba: Zoo Battle Royale Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Zooba: Zoo Battle Royale Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere poeng ▞▞▞
▞▞▞ Zooba: Zoo Battle Royale Game 2022 version ▞▞▞
Zooba: Zoo Battle Royale Game アクション gpk
Dette er et veldig fint spill og det er veldig fin grafikk og ting jeg foretrekker å spille spillet
Kultsøl
Bra spill, men hva ville jeg fikse: karakterene når jeg åpnet 6 gullkasser og 2 smaragdkasser og jeg fikk ingenting hvis du kan fikse det og edelstener er så vanskelig å få tak i, ideen min om å få edelstenene er oppdrag som kill 10 nix eller molly eller noe og få 20 edelstener kanskje åpne 5 gull kasse og få 300 edelstener noe sånt, og legg til for å få daglig kasse som golden kasse eller smaragd kasse ... og kanskje for haloween zombie skippy , spøkelse for ny karakter og mer og noe annet hva vil endre kartet,og
Jepp dette spillet er sinnsykt, du burde spille det
Veldig bra spill, men trenger mye å forbedre. Nivå 15 spiller med nivå 5? Jeg vet at det er et formål, men det bør være annerledes, bør endres. Dessuten, og det verste, du frigir spesialtilbud, men overholder ikke avtalen.
Learn Norwegian by guessing pictures, a fun game !!!! 2020 ... Gjett bildet New Games 2020 play now !!! ... Zooba: Zoo Battle Royale Game.
Ok/dårlig
Bra for barn kan være slike å være på lagg
Det er herming etter Fortnite
Det er et fantastisk spill med fantastisk grafikk. Ærlig talt er dette den første gratis mobilen for alle spillene jeg elsket mest. Vil gjerne se flere fantastiske oppdateringer
Supermoro! Men brawl stars er bedre!
Zooba: Zoo Battle Royale Game Hành động ifio
Elsker kjærlighet elsker dette spillet, men denne siste oppdateringen er veldig feilaktig, og den er veldig irriterende og forteller meg at jeg har 85 evemts å kreve, der jeg bare har et par og jeg kan ikke engang kreve dem fordi den sier at det ikke skjer noe for øyeblikket som jeg vet at det er, og det forteller meg at jeg har trofébelønninger for karakterer som når jeg prøver å påstå, forteller det meg at den ikke kan koble til serveren hvis tgese kunne fikses, det ville bli satt stor pris på
Vinne alltid
Det er gøy hvordan du kan være forskjellige dyr og kjempe! Favorittkarakteren min må være Yara. Hun er pen og unik og kan også skade andre spillere med sangen hennes. Husk imidlertid at personer som heter spiller er legendariske, så ikke gå etter dem.
Kjempe gøy
Dette spillet er veldig fint, men det er 2 ting jeg mislikte. 1 i mange spill har du en karakter lvl 10 og vs deg lvl 13... det er faktisk urettferdig. 2 sjansene for å få en karakter og en legendarisk gadget er så vanskelig 😫 du må fikse og oppgradere sjansene for å få en karakter eller en gadget. Takk hyggelig 🎮🥌
Politihelikopter BANANER er kule ja det som har skjedd de siste årene har ikke vært på stream med meg stemmer det som er gøy å se at det egentlig ikke så mye å spille fortnite med meg for å få en invitasjon og program som er gøy er at du stoler i fra om de liker deg eller om det er det som skjer på meet med deg lyst å ha sex anime grina er egentlig ikke
Dette spillet er så kult, men det er ikke lett å få nye karakterer
Spillet er kjempebra, jeg har spilt i ca. 7 måneder, og det er superunderholdende. Det er nå favorittspillet mitt å spille på en enhet 😎🤟😎🤩🤩. Du må senke prisen på alt i spillet, så vil mange spillere kjøpe ting, så senk prisen. Og cheap femalet å være så grådig etter penger. Vær så snill. Det er derfor jeg ikke la inn 5 stjerner. Og fordi de gratis edelstensannonsene ikke fungerte siden jeg lastet ned spillet. Og fortsatt ikke fungerer det sier ingen annonser tilgjengelig hver gang .Pls fiks det.
Etter den siste oppdateringen har dette spillet haltet veldig. Noen av de andre spillerne er bokstavelig talt usynlige i en kamp. Det er konstant frysing ved cheap femaleten av en kamp eller når du prøver å velge en karakter. Dette er første gang jeg har slike problemer med dette spillet siden jeg installerte det. - problemer oppstår på Samsung S21 Ultra og Huawei P30 Pro.
Beste spill 🐺 din☺
😗❤
Jeg elsker spillet, men det er så urettferdig, jeg får de verste dyrene, og så snart jeg begynner å spille dør jeg, anbefaler ikke
Beste spillet noensinne kan du lage en gratis legendarisk kiste
Veldig gøy men det hakker litt hvis du trykker på en knapp i lobbyen
Spørsmål, hvordan jeg kjøper ting som edelstener eller andre mynter.., men jenta mi har ikke begge fått spillet og spille sammen, men prisene mine er mye høyere enn hennes, nå vil jeg ikke betale 50,00 $$ for slangen, men jenta mi som ikke kjøper noe for 9,00$$ det er ikke så bra, hvorfor er det prisforskjell???
Tjenesteleverandøren er ødelagt. Jeg er midt i et spill og serveren sparker meg ut, det gjør det vanskelig å komme inn igjen og når jeg til cheap femalet kommer tilbake, ble karakteren min drept. Det skjer også når jeg venter på at spillet skal starte, at jeg blir drept før jeg begynner å spille spillet fordi serveren cheap femaletet å fungere igjen. Jeg liker dette spillet, til tross for dets feil. Det er veldig frustrerende, det gir meg lyst til å cheap femalete å spille spillet.
Jeg er ny på det, så jeg kan ikke si så mye, men jeg liker det veldig godt
Flott konsept for et mobilspill, men utviklerne tåler ikke kritikk og vil slette eventuelle negative anmeldelser. Med mindre du bor i nærheten av 1 av de 3 serverne, kommer du til å ha dårlig tid. Spillet er dårlig balansert fra matchmaking som setter deg mot spillere med mye høyere karakternivåer til karakterer som brytes av design. Inntil utviklerne trekker hodet ut av rumpa, kommer dette spillet til å fortsette å lide.
Zooba: Zoo Battle Royale Game Laga qjp
Dette er det beste spillet noensinne, bare øk sjansen for å få en ny karakter og få smaragd- eller gullkasser ved å vinne kamper
Det er et fantastisk spill, men problemet er trofeene spillerne må kjempe mot nivået, ikke de samme trofeene, men det er veldig bra 👍
Jeg elsker spillet, men det er nå kan jeg ikke spille😭😫😠
BH-søl! Det er greit men... det er liiiit laggy😒 ellers bra👍
Veldig bra spill men er litt irriterende og bli drept av folk som er mye bedre en deg
Vanskli men ganske så bra og gøy 🤺🏆🥇🏅
BombSquad Action qxcb
Mistet spillkontoen min etter at spillet falt ut, måtte tømme cachen og den var borte. Support trenger en bruker-ID eller brukernavn. Begge disse besto av en merkelig rekke med tall. Nei, jeg husker ikke de lol. Vel, fred ut
Ok, så jeg har spilt dette spillet i omtrent 12 måneder, og selv om det er morsomt, har jeg noen klager. 1. Dens p2w: I utgangspunktet er spillet basert på karakternivå, så hvis du bruker alle pengene dine på å få karakterene dine til maksnivå, er du ganske ustoppelig 2. Jeg har spilt i 12 måneder og har bare litt mindre enn halvparten karakterene 3. Så når du laster inn kan du velge hvor du starter, men mye av tiden enten fryser det eller du kan ikke velge hvor du spawner
Zooba: Zoo Battle Royale Game แอ็กชัน mob
Zooba: Zoo Battle Royale Game Azione wqf